بامبا : بررسی های آمایشی و مدیریت برنامه ریزی استراتژیک

قبل از اینکه اهل قلم باشیم بخردانه بیاندیشیم ... و قبل از این که بنویسیم حوب بیاموزیم .

بامبا : بررسی های آمایشی و مدیریت برنامه ریزی استراتژیک

قبل از اینکه اهل قلم باشیم بخردانه بیاندیشیم ... و قبل از این که بنویسیم حوب بیاموزیم .

بامبا : بررسی های آمایشی و مدیریت برنامه ریزی استراتژیک

Alireza Ayatollahiعلیرضا آیت اللهی
استاد سابق علوم اجتماعی در دانشگاههای علامه طباطبائی ، شهید بهشتی ، و... علوم و فنون اقتصادی در دوره های عالی مدیریت کشور ، با 19 سال تحصیلات دانشگاهی در ایران و فرانسه ( و اندکی نیز تحصیلات غیر رسمی معماری و شهر سازی در ایتالیا و اسپانیا ) در کارشناسی ارشد رشته هائی متعدد از جمله مدیریت دولتی ، و دوره های دکتری جامعه شناسی و مردم شناسی ، جغرافیا و آمایش سرزمین ، اقتصاد و جامعه شناسی کار ؛ همیشه مشاغل پژوهشی را بر مشاغل آموزشی ترجیح داده در سمت « استاد پژوهش » مرتبط با علوم و فنون اقتصادی و اجتماعی فعالیت داشته است ؛ از جمله مدتی مسئولیت امور پژوهشی عمران شهری در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور را بر عهده گرفته است . مؤلف چند کتاب و چندین مقاله و گزارش ، متولد 1324 در شهر یزد و ، به استثناء قریب به هشت سال اقامت در فرانسه ، مقیم تهران ؛ هم اکنون باز نشسته است ....

پیوندها

هدف تحقیق

علیرضا آیت اللهی | پنجشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۵۳ ب.ظ


هدف تحقیق


- هدف هر تحقیقی در علوم مختلف ، از جمله در علوم انسانی و اجتماعی که علوم اقتصادی نیز در این حوزه قرار می گیرند ، « کشف حقیقت » یا « شناخت علمی » موضوع یا مسئله ی مورد نظراست ؛ که در دو مقوله یا به اصطلاح دو رشته و شاخه ی اساسی جریان می یابد :

- کاربرد نتیجه فعالیتهای مطالعاتی و تحقیقاتی در این مورد ، در تهیه و تدوین یک الگوی نظری مطالعاتی برای شناخت تمام ابعاد موضوع مورد مطالعه .

- بکار گیری نتایج مطالعات و به طور کلٌی تحقیقات ِ در دست ، به منظور حلٌ مسئله ، یا حتی معضل مورد تحقیق ، مبتنی بر مجموعه ای اطلاعاتی آماری از این موضوع که در ریزترین دقایق کار می توانند یار و یاور کاربران ِ نتیجه ی تحقیق در تحلیل موضوع ، و به زبانی صریح تر حلٌ مسئله مورد نظر باشند .


  • علیرضا آیت اللهی

هدف تحقیق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی